Ostujuhis, mis aitab sul valida enda jaoks sobivaima kõhulihaste trenažööri.

Hea kõhulihaste trenažöör teeb kõhuga imesid. See ostujuhis õpetab, kuidas valida enda jaoks sobivaim kõhulihaste trenažöör.

Millega kõhulihaste trenažööri ostmisel arvestada

Kõhulihaste trenažöörid on kodus treenijate seas väga populaarsed. Nendega treenides vormid ja tugevdad kõhulihaseid, sealhulgas raskesti trimmimisele alluvaid küljelihaseid. Kõhulihaste trenažööriga treenimine aktiveerib tavaliselt ka teised ülakeha lihased, sealhulgas rinna-, õla-, selja- või käelihased.

Saadaval on väga palju erinevaid kõhulihaste trenažööre, mis sobivad igas vanuses meestele ja naistele. Algajatele ja vanematele inimestele sobivad kõige tavalisemad trenažöörid, mis annavad lihtsa, kuid väga tõhusa kõhtu vormiva treeningu, ning keskmise tasemega ja edasijõudnutele sobivad lisaomadustega mudelid.

Peale imetlusväärse kõhulihaste „kuuspaki” annab kõhulihaste trenažööriga treenimine ka tugeva ülakeha, mis on ülioluline paindliku selgroo ja õige rühi jaoks, parandab tasakaalu ja suurendab kontrolli keha üle, põletab kaloreid ja kiirendab kaalu langetamist.

Treeningvõimalused

Kõhulihaste trenažööridega saab teha paljusid erinevaid kõhulihaste harjutusi: istessetõusudest ja ülakeha tõstetest kuni jalatõstete, „plankude” ja teiste kõhulihaste harjutusteni. Mõned trenažöörid pakuvad kombinatsioone erinevatest kõhulihaste harjutustest, samal ajal kui teistega saab sooritada vaid üht.

Kõhulihaste trenažööride tüübid ja omadused

Valida saab väga paljude erinevate kõhulihaste trenažööride vahel. Mõned neist keskenduvad ainult kõhupiirkonnale, teised pakuvad ka muid harjutusi. Siin mainime mõnd kõige populaarsematest kõhulihaste trenažööridest:

Kõhurullid annavad väga efektiivse treeningu, mis lisaks kõhulihastele treenib ka ülakeha lihaseid. Need sobivad ideaalselt kõigile, nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Meie soovitus: LifeGear Roller Gymi kõhurull

Pöördpinke saab kasutada efektiivseks kõhulihaste tagurpidi treenimiseks või ravivõimlemise ja venituse eesmärkidel. Need sobivad keskmise tasemega ja edasijõudnud kasutajatele.

Elektrilised kõhulihaste treeningvahendid stimuleerivad kõhulihaseid elektrilise lihasstimulatsiooni tehnoloogiaga, mis sunnib neid kokku tõmbuma, vormides kõhulihaseid ilma harjutuste tegemiseta. See sobib ideaalselt algajatele ning neile, kel pole palju aega.

Meie soovitus: U-Slender

Toestavad kõhulihaste treeningvahendid on loodud selleks, et pakkuda näiteks ülakeha tõstete tegemisel tuge seljale, peale ja kaelale, et saaksid korraliku kõhulihaste treeningu. Need annavad ka lisatakistust, muutes treeningu tõhusamaks. Küljelihaste treenimiseks vali küljele pöörduv trenažöör. Need sobivad suurepäraselt algajatele ja neile, kellel on probleeme harjutuste korrektse sooritamisega.

Muud seadmed: Saadaval on veel väga palju erinevat tüüpi kõhulihaste trenažööre. Mõned pakuvad mugavat treeningut istuvas asendis kiikudes (nt. Ab Wave’i trenažöör), samal ajal kui teised annavad intensiivse kogu keha treeningu, mis keskendub kõige rohkem kõhulihastele (nt. 5 mins Shaperi trenažöör).

Vali vahend, mis sobib sinu treeningeesmärkidega ning annab sulle sobiva intensiivsusega treeningu.

Kuidas valida head kõhulihaste trenažööri?

Kvaliteetse kõhulihaste trenažööri valimisel vaata, et see garanteeriks sulle efektiivse, tulemusi andva treeningu. Otsustamisel pea silmas järgmisi aspekte:

Suurus: Kui sul pole palju ruumi, osta kompaktne mudel. Mõned kõhulihaste trenažöörid mahuvad isegi sahtlisse.

Liikuvus: Leia trenažöör, mis annab suurima liikumisulatuse ja aktiveerib kõik kõhulihased.

Mugavus: Vali vahend, mis pakub mugavat toestust ja ergonoomilist asendit, et muuta treening ohutuks ja meeldivaks.

Reguleeritavus: Kvaliteetsed kõhulihaste trenažöörid on reguleeritavad, et saaksid neid enda järgi kohandada.

Vali trenažöör, mis lisab kõhulihaste treeningule mitmekülgsust ja pakub harjutuste õigeks sooritamiseks tuge.

Kuidas hooldada

Kõhulihaste trenažööre ei ole raske hooldada. Hoia trenažöör puhas ja pärast treeningut pühi sellelt higi. Iga paari kuu tagant kontrolli, ega see ei ole kahjustada saanud, ja kui trenažööril on kruvid, keera need kõvemini kinni.

Kui investeerid suuremasse, kallimasse kõhulihaste trenažööri, kontrolli, kas sellel oleks vähemalt 1-aastane garantii.

Seotud tooted

Trenažöör Ab Fast

Pöördpink Turn Up Inversion Table

Trenažöör Wonder Core