14 päeva tagastamisõigus

Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust, põhjust avaldamata, taganeda 14 päeva jooksul. Kauba ostmise puhul algab tähtaeg kauba üleandmisest tarbijale.

Kui ostja lepingust taganeb, tuleb talle tema poolt tasutu tagastada mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest pakkujani.

Lepingust taganemise juhul peab kaup olema kasutamata ning originaalpakendis.

Kaubaga võib tutvuda, et veenduda selle sobivuses. Tutvumine tähendab samaväärset kasutust nagu tutvuksite sellega jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. (st. kohvimasinaga ei tohi valmistada kohvi, tolmuimejaga ei tohi koristada, mahlapressiga ei tohi mahla teha jne)

14 päeva jooksul tagastatud toode peab olema originaalpakendis, ning samasuguses kompleksuses nagu ostjale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub ostjani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel ostjale.

Juhul, kui tagastate toodet läbi Omniva kulleri või postkontori/pakiautomaadi, palume Teid kindlasti toode transpordiks pakkida ning kaubale lisada ostu tõendavad dokumendid ja avalduse.

Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplektsuses nagu Tellijale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub Tellijani pakendis osadeks võetuna, peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel Tellijale. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

Tähelepanu! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud meie lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on välistatud.

14-päevane taganemisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetika, pesu, voodipesu, padjad/tekid, lisamadratsid).

Veebipõhiste vaidluste lahendamiseks on kliendil võimalik esitada kaebus Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendaval platvormil. Platvorm on leitav lingilt https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Lisainfo ja abi saamiseks pöörduge meie klienditugiosakonda: 658 0066, klienditeenindus@studio-moderna.com